Familjen är komplett!

Familjen är komplett nu. Jag är trött och hinner inte med mer än att amma men samtidigt lycklig för mina två friska barn!
Idag var vi tillbaka till BB för att ta prover på Hugo. Så ont det gjorde i hjärtat när dom stack han två gånger i huvudet för att försöka få lite blod.
Vikten var iaf på väg uppåt igen så det betyder att min ammning kommit igång som den ska.

Nu väntar jag nervöst hur det ska gå att va själv med båda barnen! Johan måste tillbaka till praktiken redan på torsdag om han inte ska mista alla sina möjligheter till framtida jobb på det företaget.

Så ni erfarna flerbarnsmammor, hur hinner man i början? Tips för mig som är nybörjare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0