Goda nyheter!

 

Framsteg hos barnmorskan.

Hon trodde inte det skulle vara någon idé att känna hur mogen jag var eftersom det va relativt omoget i måndags. Men hon blev jätte glatt överaskad för jag var öppen 2,5cm och hon kunde utföra svepningen o tydligt känna och ta på bebisens huvud!

Hon blev jätte glad och fick rysningar och sa att detta är verkligen framsteg! Så nu håller vi tummrna att det hon gjorde gjore nytta så att bebisen kommer ut snart till oss.

Måste pilla i mig mängder av järn nu med, för det hade sänkts till 102 igen och det är inte bra inför en kommande förlossning.

 


Kommentarer
Clara

Härligt att höra, då kanske man kan önska ett stort lycka till!!

2011-11-02 17:19:08
URL: http://cklaris.blogg.se/
Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

åh, vad spännande!! Massa bloggar jag läser ploppar just nu. Fick dessutom tträffa en arbetskamrats lille tjej på 6 dagar idag!! Man blir så hiimla sugen själv och längtar verkligen till januari!!

Hoppas det drar igång för dig nu då!!

2011-11-02 17:35:41
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0