Jag hade ju gärna fött barn idag tack.

Nej inga känningar.
Ingenting, jag mår som vanligt. Är medveten om att inte hinnsvepning funkar i alla fall och att det trots allt kan dröja upp tills lite mer än 48 timmar innan något sker. Mina chanser ökar iaf eftersom jag redan var öppen och mogen, får helt eneklt försöka va lite upprätt idag så trycket neråt blir större. Och sedan be er hålla alla tummar och tår det drar igång så vi får träffa min inneboende snart.

Lite lyx att börja dagen med en latte, Johan har köpt kapslar till våran maskin som vi inte använt sedan i början av våren. Perfekt höstigt och lite extra gott att unna sig någon gång ibland.

Ebba sitter här och säger att hon är mammig nu och vill sitta i mitt knä, så datan får vänta - Nu ska jag gosa med världens finaste flicka.

Godmorgon på er förresten!

Snart är vi fyra i familjen <3



Kommentarer
Nina

Här har du en som håller tummar och tår för att pyret ska titta ut. Väntar med spänning!! :)

Du får hoppa lite hopprep så kanske tyngdlagen fixar resten.. ;) Hoppas du får en bra torsdag!

2011-11-03 09:07:06
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

ja man är ju hungrig som en varg på mornarna nu! då är det himla gott med frukost :)

2011-11-03 09:14:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0