Jag lider av att sitta på arslet. ( BF+4 )

Nej jag har gett upp. Jag förstår faktiskt inte varför det kan vara okej att få ha såhär ont bara för att man är gravid. Ja för då anses alla smärtor helt plötsligt som "normala"
Jag kan lova att hade en ickegravid människa sökt in för sån här smärta som jag haft nu så hade dom fått hjälp.
Smärtan är så att jag skriker varje gång jag ställer mig upp eller försöker röra mig, men ingen hjälp för man bara för att man just är gravid.

Lider av att inget kunna göra. Allra värst är det att inte kunna leka och hitta på saker med Ebba. Att ligga på soffan och bara titta när hon leker och se hur hon blir mer o mer rastlös eftersom hon trots allt är van vid att vara ute mycket och hitta på saker.
Låt detta vara över nu..  Jag hatar dessutom att gnälla, de är liksom inte jag att hålla på såhär.

Ett försök till att underhålla vår fina tjej, med en mamma som har ont och en pappa som åkt på lunginflamation.


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

åh jobbigt att gå över! jag gick ju själv 5 dagar över. precis som du säger börjar tiden gå fort först när de är ute

2011-11-17 11:18:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Men det är ju en del filmer innan denna som går nu, som du borde kika på först, kanske ngt att göra i väntans tider;)

2011-11-17 13:07:52
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0