Kolhydrater, mums!

Jag ångrar promenaden igår. Jag har så ont i kroppen att det är inte klokt!
I morse trodde jag det kunde vara förvärkar som satte igång under ett par timmars tid, men det försvann efter jag vilat.
Ryggen är fortfarande den som är mest paj nu, jag hoppas och ber att de betyder att något är på gång (Eftersom min smärta vid värkar endast sitter i ryggen) Men jag är ganska säker på att det inte betyder något, att det bara är sviter efter gårdagens promenad.

Nåväl, imorgon är det BF! Datumet jag under flera månaders tid har räknat ner till.
Vi får väl se om bebis tänkt kika ut utsatt datum, men faktum är att det bara är ca 5% av alla barn som gör det så chansen är väl inte så stor.

Pizza-time - Kolhydrater är fina grejer nu i slutet på graviditeten vill jag lova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0