Längtan efter rutiner.

Fått hjälp av kära mormor och lillasyster idag att sätta in alla adventsljusstakar och upp med julgardinerna.
Kan säga att jag har noll tid till blogg och internet överhuvudtaget.
Våran grabb var ju så stor när han kom och enligt barnskötarna på BB så behöver han äta mer ofta än normalstora barn eftersom hans blodsocker sjunker fortare.

Så ja mina dagar går ut på ammning just nu, även nätterna. Är en aning trött, men lycklig för mina två fina barn.
Nu väntar jag bara på rutiner, att komma iväg lite mer än vad jag gör just nu.

Nu ropar Hugo att det är dags för mat, IGEN! =)

Johan skulle få äran att sätta upp stjärnan förut, haha reslutatet blev sådär!


Kommentarer
Anonym

HAHAH, kan inte sluta skratta x)

sypersnyggt (y)

2011-12-04 21:02:03
URL: http://isabelkn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0