Negativt och deppigt värre.

Min väns magkänsla stämde inte såklart, man blir lika besviken varje morgon när man vaknar och inser att ännu en dag har gått utan några värkar och utan någon bebis. Och särskillt eftersom jag vet sedan ett ultraljud i v 36 att min bebis är färdig och klar för livet här utanför, allt den gör där inne nu är att samla vikt.
(vilket den heller inte behöver eftersom den lär vara i Ebbas storlek)

Imorgon har jag en hinnsvepning inplanerad igen, känns som en evighet bara tills imorgon eftermiddag. Känns skönt att ha den tiden samtidigt som den inte hjälpet sist.

Usch va negativ jag är, förlåt kära ni. Får ta och få dagen att gå genom städning och vikning av tvätt idag medans Ebba är på dagis. Om jag inte är lika trött som igår då, för då lär jag sova bort dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0