Sista veckan som gravid?

Okej nu kör vi en ny vecka och förhoppningsvis sista veckan som gravid! Är inte sugen på att börja nästa måndag med meningen BF + 1, så nu har du max 6 dagar på dig lilla bebis.
SKa försöka hålla mig sysselsatt på alla möjliga vis nu om dagarna, och kombinera det med vila. Klart dagarna går i slowmotion när man inte gör något annat än vänta.

Tanken är att jag idag antingen ska baka något mer bröd eller göra någon maträtt att frysa in så man faktiskt slipper stressa med mat sen när bebisen kom. För de minns jag när vi fått Ebba precis, då levde jag på nån macka då och då. Det kommer ju inte gå denna gången för storasyster behöver riktig mat. Dela jätte gärna med er av era bästa recept som går bra att frysa in - mat som bröd.

Skruttan fick klippt av lite lugg igår, tur jag får hjälp för när jag ska klippa har hon inte samma tålamod att sitta still.


Kommentarer
FOTO

sv .tackar :] hoppas du får en bra start på veckan

2011-11-07 11:08:01
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0