Tyngdlagen fungerar inte.

Det där med att tyngdlagen skulle ha någon som helst betydelse för att bebis ska komma stämmer inte!
Nej igår gick jag runt på stan sedan tog jag mig en promenad upp till min mamma (en promenad som vanligtvis kanske tar 20 min tog igår tillsammans med Ebba gåendes 1 timma)
Resulterade iaf i inga värkar, inget annat heller mer än en öm och helt slut gravidkropp.

Bjöd hem våra fina vänner igår eftermiddag iaf. Gjorde en god potatisgratäng och satt och mumsade på det. Riktigt mysigt om man bortser från att våra barn tillsammans stänger av öronen totalt och man måste bli arg många gånger innan dom ska lyssna. Man hatar ju att behöva ryta till så, men dom måste ju lära sig att lyssna på det man säger.

Nåväl, inga planer för dagen.
Vad gör man?

Från gårdagens promenad i kylan:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0