Äntligen fredag!

Hela gårdagen satt jag på föreläsningar om psykisk ohälsa, intressant men ganska långdraget när man sitter i tre timmar.
Hektiskt som attan med att hämta Ebba och lämna henne hos sin mormor innan jag skulle vidare till min barnmorska på mvc.

Och ja den där vidrigt äckliga blutsaften gör skillnad! Järnvärdet hade gått upp ifrån 100 till 117 på två veckor vilket är kanon.
Bebisen har dessutom fixerat sig, och jag är inte förvånad eftersom alla vart på mig om hur mycket magen sjunkt de senaste.

Kvällen spenderade jag med en kompis på ett cafe i stan som hade kvällsöppet. Vi beställde räkmackor och satt och lyssnade till underbar musik som en bekant spelade under två timmar.
Aningens seg idag bara, och det känns nästintill som om bebisen ska ramla ut - De gör ont! Men men det ÄR fredag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0