Besök hos barnmorskan.

Gårdagens besök hos barnmorskan gick fint.
Bebisen växer och min kropp känns som en 90 årings, så då är väl allt som det ska eller?
24 pannor upp! Men som barnmorskan och många andra undrar - Vart har det satt sig?
Visst är magen stor men jag är inte jätte svullen i övrigt. Magen låg nu mellan översta och mellersta kruvan och min barnmorska tror inte på en jätte-bebis (som jag varit orolig för)

Så nu är det dags att komma ut, för allt är planerat inför förlossningen osv.

På tal om annat, skolan lär jag nog lägga på is nu. Hemma idag igen efter att återigen fått massa yrsel och inte mått bra när jag var där igår. Stress är inte bra för någon, men särskillt inte för någon höggravid.

Gud vad jag älskar denna tjej, helt otroligt att hon är min:



Kommentarer
Anonym

Man måste inte prestera 24 timmar om dygnet, du är en fantastiskt mamma, höggravid och har varit i skolan ända tills nu. Nu är det dags att lyssna på kroppen, såg att du skrivit häromdagen att Ebba var på dagis/förskolan även när du var hemma och att det var fel?! Det är väl fan inte fel, Du behöver lite egen tid, för att orka vara den bästa mamman, sambon, mattanten, städerskan etc. etc. Och mest av allt behöver du vila och Ebba behöver aktiveringen. Njut lite, lär dig ligga still, plocka lite med bebisgrejerna, bara var lite. Få lite Emmelie tid!! Så det så, nu väntar jag bara på smset att Holger är på väg :) Puss kära gamle vän.

2011-10-20 11:59:46
Maria - med bebis i magen ☆

vad söt hon är!



nej precis, nu är det nära för oss båda :)

2011-10-20 12:32:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Michelle

sjukt söt blogg:D<3

2011-10-20 13:34:40
URL: http://ponnybrudarna.se
Viola

Vilken härlig bild på Ebba!

2011-10-22 14:29:44
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0