En till dag och samla krafter.

Höstrusk som heter duga. Ni vet det är mörkt, blåser och regnar.
Är glad jag bestämde mig för att va hemma ännu en dag. Men ångesten över att vara hemma är inte och leka med. Jag borde ju vara i skolan! Samtidigt som jag fått mail från lärare som sa jag utan problem kan va hemma eftersom jag har så bra närvaro annars.
Jag måste bara intala mig själv att jag inte borde va där på heltid just nu om det inte känns okej. Nej bebisens och mitt mående måste gå först.  Och ska jag vara ärlig så är de inte ultimat att plugga när man är i v 37, för hjärnan är inte på tipptopp och att hantera stressen är typ omöjligt.

En dag till och samla lite krafer, sen imorgon kör vi på ett par dagar igen.

Mitt lilla bustroll får gå till dagis ett par timmar ändå
(Ja jag vet de är inte okej, men hur annars ska jag kunna vila upp mig?)

Kommentarer
Nina

Du gör rätt i att stanna hemma och vila dig en dag extra!

Det är väl klart att Ebba får vara på dagis fast du är hemma? Sjuk som sjuk? Jag är halvtidssjukskriven för min hand, och har min tjej på dagis till två fast jag slutar elva. Och efter operation ska hon få vara där mellan 8-14 varje dag. :)

Krya på dig!

2011-10-18 15:39:18
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Anonym

Är du hemma sjuk får barnen gå till dagis, men har man tagit semesterdag ska man ha dom hemma. Krya på dej!!!!!!



Och ta hand om dej!!

2011-10-19 06:15:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0