Ingen bra start.

Något är galet, Ebba vaknar så otroligt många gånger per natt så jag är helt slut! Det känns som om bebisen redan hade kommit och är uppe och skriker om nätterna. Upp emot 15 gånger per natt vaknar vår stora tjej nu, och jag vet inte varför. Utvecklingsperiod?
Det är inte så att hon bara gnäller för att sedan somna om, nej hon kan verkligen säga emot o vråla rent ut sagt.
Jobbigt för henne också!

Så nej ingen vidare morgonen, ni vet huset är stökigt, och jag trött. Som om inte de vore nog så vaknar jag med världens munsår som svider och kliar.
Nja bättre start kunde vi fått på denna lördag, hoppas dagen fortsätter bättre iaf.

Godmorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0