Mer förberedelser.

Ebba och jag sov hos mamma/mormor igår. Lite mysigt att passa på och göra sånt nu innan bebisen har kommit. Uppskattat från Ebbas sida men jag har inte kunnat sova inatt, har haft möjlighet men har helt enkelt inte kunnat komma till ro alls.

Haft massor med besök idag, innomhus lek eftersom vädret vart sådär grått och höstigt. Fått äran och gosa med en bebis på snart en månad. Kände mig dock lite panikslagen när jag gick omkring med han och han skrek (Minns Ebbas första månader då hon skrek konsant)

Kära syster har vart på Ullared och inhandlat lite som hon tyckte var nödvändigt inför bebisens ankomst. Hon är nog mer noga med förberedelserna än vad jag är. Jag känner lite att jag tar det som det kommer, men skönt att ha det mesta färdigt iaf =) Nu ska bara BB-väskan packas fullständigt med.

Kolla söta nallen hon virkat då? Påminner att man om man vill kan beställa nallar,sängmobil,mat osv av min syster till en billig peng.


Kommentarer
Malin

Den pumpen har jag! Jättebra för att vara en handpump :-)

2011-10-22 23:52:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0