överansträngd!

Igår rörde jag nog min stackars kropp för mycket. Att promenera har länge vart uteslutet pga foglossning och sammandragningar. Igår gick jag vid tre tillfällen promenader (inte långa men tillräckligt för att det ska kännas idag)
Sista promenenaden höll vi på o förfrysa. Energin för Ebba va på topp så det va bara och ta på sig och traska ut.
7 grader, blåsigt som attan och piskande regn, en timma vandrade vi omkring på stadens gator och kikade runt.

Väl hemma värmde vi oss med varm oboy och kvällsmat framför barnpogrammet , mysigt!
Idag känner jag faktiskt egentligen att jag borde va hemma, har ont i magen och mår inte bra. Men men skam den som ger sig!


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åh foglossningen är ett helsike kunde knappt gå efter jag tagit en längre promenad =( Lider med dig då jagför en gångs skull kan säga att jag känner igen mig;)

Ja vi planerar på att flytta in Alfred i has rum så fort det blivit ordning o reda där;)Har ju babywatchern...men jag komemr sakna att höra han på nätterna;)Hans rum är bredvid vårt,hehe..

2011-10-10 10:59:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0