Snart är jag en sån mamma jag vill vara igen.

Jag knatade runt på stan igår, kvällsöppet. Riktigt mysigt! Facklor stod och lös i mörkret och mängder med folk som var shoppingsugna på sin löning. Kunde dock inte shoppa alls eftersom det var något fel med swedbanks kort.
Tur att jag har en mamma som lånade mig 100kr iaf, kom hem med små tossor till lilla bebisen och två par strumpor. Så nu har lillen ett litet set med matchande strumpor, body, byxor och en liten snutte. Tänk att den snart är på utsidan här hos oss <3

Någon tog sig in på min facebook sida igår. Ni har väl läst om alla lösenord som är på vift? Att folk har hackat sig in?
Därför vill jag uppmana er alla att byta lösen på era olika sidor så det slipper hända fler.

Hoppas på energi och på att få må någorlunda bra idag, vill så gärna leka och springa runt med min dotter men som de är just nu får jag sitta och titta på när hon leker eller stå jämte om man är ute. De är inte en sån mamma jag är eller vill vara. Vill vara delaktig och vara med och leka  - Lillebror/lillasyster kom ut!


Kommentarer
Felicia - ung blivande mamma

Oh :O kanske borde byta lösenord på vissa sajter då! Jag har bara haft lite ont i höfterna innan, men nu gör det fan ont i hela skiten haha. Blir galen! BF+2 nu lixom, bebis vart är du D:

2011-10-28 13:23:45
URL: http://sachiko.se/
Louise&Isabella

Jag förstår hur du känner dig! Jag borde ju inte klaga egentligen men gör det iaf ibland. Tycker jag börjar känna mig stor och otymplig med nu. JObbet börjar också bli jobbigt så får se hur länge till jag orkar.



Nej, vi vet inte heller vad det blir. Blir mest spännande så tycker vi. Vi visste inte med Isabella heller och gillade den känslan att själva få kolla när hon väl kom ut!! Dock hoppas jag lite på en lillebror även om man blir glad för vilket som!

2011-10-28 15:25:34
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0