Äntligen sista dagen.

Fredag kommer alltid lika lägligt, jag är helt slut efter en vecka i skolan. En vecka med att försöka lära sig nya grejer och pressa in kunskap i gravidhjärnan. Nja de börjar bli tungt nu, just för att man är höggravid och studerar. Får se hur länge till jag mäktar med.

Såndär underbar höstdag igår, vackra färger och varma grader. Jag längtar efter att kunna ut och promenera, tyvärr lär de få vänta ett bra tag till. Men när bebisen är ute då jäklar ska jag gå och hoppas kilorna jag lagt på mig ramlar av i snabbt tempo.

Dags och göra sig ordning, mycket som ska hinnas med på morgonen när man både har barn, hund och sig själv att tänka på.


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Jag har startat en egen insamling.Hjälp alla hjärtebarn,sprid gärna budskapet på din blogg också!

2011-09-30 12:40:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Clara

Tycker du är stark som pluggar och är gravid!!

2011-10-01 23:10:22
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0