Bra blev till dåligt.

Gårdagen började så himla bra.
Jag och Ebba tog oss en höstig promenad på ca 2km och gick runt och samlade löv och annat smått för att kunna pyssla. Gick upp till min mammas kolonilott och fick med oss majs, rödbetor, potatis och morötter hem. Plockade även en riktigt fin bukett av sommarens sista blommor och ställde på bordet.
Lyckan av att kunna gå denna sträcka utan att foglossningen var allt förjävlig och sammandragningarna likaså var stor!

Hemma på eftermiddagen igen började helvetet, sammandragningar som kom hela tiden av att jag bara rörde armarna och höll i sig i flera timmar in på kvällen. Rådfrågade med förlossningen och dom sa till mig att ligga raklång och vila så sagt och gjort.
Jag var ett vrak, grät och mådde skit. Är de så här det ska va de sista veckorna nu? Jag menar det är faktiskt LÅNGT kvar till 13 november om man ska må sådär.

Bjuder på lite bilder från igår innan allt brakade loss..

Buketten:


Middagen av alla färska rotfrukter:


Och Ebbas pyssel:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0