En jobbig känsla.

Ebba har sovit som en kratta inatt och fick vid tre tiden komma in till oss, jag har legat sömnlös i timmar och känner mig allmänt deprimerad.
Jag känner mig inte tillräcklig och jag hatar känslan jag har inombords nu, att inte riktigt räcka till och att de jag gör och försöker åstakomma inte är gott nog.

Har tid hos läkaren idag för att kolla att det inte är någon typ av infektion som orsaker alla sammandragningar osv, ska även då ta upp mitt mående för att få lite tätare besök hos barnmorskan. Om första graviditeten gått bra får man inte många besök alls med andra barnet.
Oroar mig över så mycket och skulle kännas bra och gå där och ventilera lite med henne.

Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Linnea

Jag håller oxå tummarna för dig!! Du e världens bästa mamma för Ebba!! De e bara just nu ett tag som du inte orkar pga av foglossning o sammandragningar! O de e oki!! Även om de e jobbigt!! Tänker på dig!!

2011-09-07 08:36:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0