Mitt i renoveringen.

Börjar denna soliga lördag med sovmorgon till klockan åtta! Helt underbart måste jag säga.
Försöker mig på att hinna med en liten snabb uppdatering här mellan all renovering, haha herregud vad här ser ut.
Men resultatet kommer bli helt kanon det är jag övertygad om.

Hallen, haha som sagt grejer överallt på nedervåningen.



Mina ben har börjat samla på sig vätska nu. Känns ju inge vidare men med tanke på hur jag såg ut när jag väntade Ebba så är jag inte det minsta förvånad.
Mitt kära ben såg ut såhär igår när jag la mig. Märken efter både sockan och djupa gropar efter man tagit och tryckt på benet lite.. Groparna va dessutom kvar så ett par minuter. Jag är nog som allra sexigast nu tror jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0