Vecka 31



Tiden går inte längre lika fort.
Jag hoppas att smärtan inte blir värre och att mina sammandragningar lugnar ner sig.
Imorgon har jag tid hos läkaren och ska berätta hur läget är och se vad hon säger.

Syskonvagnen är inhandlad. En sliten och ganska ful vagn men jag vet att Ebba kommer kunna stå på ståbräda  så fort snön är borta.
Tror inte vi hade klarat oss utan eftersom vagnen är mitt enda sätt och ta sig fram när varken jag eller Johan har körkort.
Hade de vart vår hade jag aldrig köpt syskonvagn, därför var en välanvänd vagn för 800kr ett okej köp trots allt. Så fort de börjar närma sig vår så säljs den och vi köper något bättre och finare och en ståbräda =)

Är så grymt sugen att se vår bebis igen, ett 3d ultraljud är ju så förbannt dyrt bara!


Kommentarer
sarah - flickan myndigheterna glömde

Hehe, du är gammal :P nej skämt o sido :P hehe <3



Du måste bara följa alla regler för att delta i tävlingen, men att öra ett inlägg om de i din blogg.



puss

2011-09-06 11:07:59
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0