En platå...

Dagens vägning var inte lika rolig, klart jag fortsätter neråt men inte lika mycket som jag gjort tidigare. Men jag hade ju väntat mig detta. Särskillt eftersom jag inte har så grymt många kilon kvar att gå ner egentligen och med tanke på att jag förra veckan gick ner två kilo. Nåväl sålänge det fortsätter neråt så är jag nöjd, för egentligen har jag inte så bråttom. 9 månader att gå upp, 9 månader att gå ner right?

Skulle behöva komma igång med träning men att ta med Hugo känns inte som det mest ultimata, och att Johan skulle ha honom händer nog inte direkt heller.
Löpning då? De gånger jag testat har jag fullkomligt hatat det, men jag vill så gärna tycka om det. Ni som springer, hur börjar man? Och hur lär man sig gilla skiten? ;)

Kommentarer
Hanna

Men burkmat innehåller inga konserveringsmedel? Fast jag håller med, jag ger också mest hemlagat. Det är bara skönt om man ska iväg att plocka med sig en "fuskburk" :)



Bra jobbat med vikten :) Hur mycket har du gått ner och hur mycket har du kvar?

Jag har gått ner 28 kg sen Matilda föddes..jag har rätt tätt mellan barnen och hade 10 kg kvar sen min första när jag blev gravid igen. Så om 2 kg är jag tillbaka :) Men sen vill jag gärna gå ner 4 kg till..så 6 kg kvar då :)



Jag sprang en del i min "ungdom". Har inga råd att ge förrutom att ge det en chans. Efter ett par gånger så blir det faktiskt skönt att springa. Man måste bara komma igång. Jag tror jag ska börja igen jag med, när jag har blivit frisk.

2012-04-11 10:13:53
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Anna

Jag kör på spinning. Första gången hatade jag det men nu är jag beroende ;). Bra träning!!

2012-04-11 17:11:24
Anonym

hej hej här har du en bra blogg med mycket tips på hur man tränar hemma!

http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/



bara funderar på varför du säger din kille inte kan ha han medans du tränar? Ju förr han kan vara ensamma med er son desto bättre för båda väl? :)

2012-04-11 17:13:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0