Ett tips för er med småttingar.

Efter nattens vakna timmar har jag inte mycket alls att skriva om här. Jag är helt slut, fysiskt och mentalt men jag vet att jag måste fungera. Jag kan inte bestämma mig för att nej idag orkar jag inte. Kämpa på och bara hoppas lilleman börjar sova om natten. Förstår inte vad som är fel, för han är ju trött och verkar inte ha ont någonstans eller vara hungrig.
Så istället för ett långt inlägg ger jag er ett tips! Dessa böcker innehåller massor av recept för er som gillar göra barnmaten själv. Dessutom får man med en sig en liten pekbok till bebisen med.
Så denna bok kommer användas flitigt hemma sedan när vi kommit igång med maten om ett par månader.


Kommentarer
Michan

Dom verkar ju jätte smarta, en sån skulle man haft när killarna var små :)

Ha en fin dag

2012-04-18 10:35:15
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0