Fredag morgon med hopp om sol.

Igår smattrade regnet mor rutorna hela dagen och jag hoppas så innerligt på uppehåll idag.
Antagligen ska vi besöka barnmottagningen med Hugo eftersom hans feber fortsätter att återkomma då och då. Pratade med en därifrån igår och dom ville ta en titt på honom försäkerhetsskull innan helgen om han fick temp igen, vilket han tyvärr fick igår.

Annars planerar jag dagen med att handla. Skåpen ekar nästan nu och jag skulle behöva fylla upp dom ordentligt, får se om jag kan lura med mig någon att följa med bara för att ta allt det jag behöver själv på barnvagnen med bägge barnen med går inte.
(ibland hade det varit bra skönt med körkort)

Känner mig rätt vaken för en gångskull idag! Måste vara för att solen skiner änsålänge. Låt det fortsätta så!!

Trevlig fredag!

Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Har ekar skåpen för fult med... Orkar inte dock! =)



Letar nya mammabloggar! Lust för Bloglovin-följe?

2012-04-27 08:49:20
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0