Fredag , som jag har längtat!

Äntligen fredag! Så skönt att slippa tider med dagis och att va två hemma under helgen. Imorgon ska jag dessutom besöka frisören. Jag unnar ALDRIG mig själv något och har inte varit och klippt mig på ett år, så det är mer än välbehövligt vill jag lova. Skulle även behöva slänga i en färg i mitt hår, men efter att ha sett en dokumentär på kalla fakta om just färgning av hår vid graviditet och ammning så känner jag mig inte lika sugen längre, kemikalier i mängder som efter prov visas gå ut i bröstmjölken.

Har en till grej bokad till mig själv, fick ju presentkort när jag fyllde år så 11 maj är det jag som går på helkroppsmassage och får ögonbrynen nopprade. Premiär massage för min del, ser fram emot detta.
Har börjat kika en del på bodyshop och det är faktiskt där i anslutning till deras butik jag ska på massage, helt okej priser om man jämför mot andra ställen.
Och till er med torra händer, köp denna salva - Kanon!
Men att ha hampa över händerna känns lite underligt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0