Lite dystert.

Regnet smattrar mor rutorna och humöret blir då inte på topp. Jag är verkligen grymt beroende av vädret och när vädret blir sämre så blir även jag mer nere..
Nåväl får trotsa vädret och ta hundar och ungar på promenad, för frisk luft och att röra på benen behövs oavsätt.
Tänkte sätta mig på bussen till andra sidan stan och hälsa på syrran för lite pyssel, uppskattat att åka buss av Ebba så får se det som en liten utflykt och vi slipper regnet ;)

Bjuder på bilder på min helt underbara son, han piggar upp humöret denna gåra morgon.





Kommentarer
emelie

Hej!

va inne på min gamla blogg bebiimagen.blogg.se o såg en kommentar från digfrån början på min graviditet :) ville bara säga grattis till bebben, va söt han är! :)

2012-04-10 21:41:36
URL: http://emeliethelin.wordpress.com
Minna

Öppna förskolan säger jag bara! Kul för alla åldrar!:)

2012-04-10 22:48:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0