Lite resultat.

Jag tycker dagarna flyter samman när man går hemma, det går så himla fort och idag är det redan torsdag! Vi har haft fullt upp med att besöka lekplatser och storkens lekrum för att fördriva tiden. Bara man kommer hemifrån husets väggar så brukar det ticka på rätt gott.

Glömde berätta för er om veckans vägning. Har håll på med viktväktarna nu i ca 7 veckor om jag inte minns fel och har faktiskt gått ner 8 kg! Är riktigt nöjd för jag äter som jag gjorde innan. Eller ja uppenbarligen gör jag inte det, men jag utesluter inget utan tänker på att använda lättare prudukter och att inte äta mackor osv. Tror faktiskt det är detta som funkar i längden. Nu har jag liksom inga förbud, jag kan äta mina chips på helgen och det gör faktiskt ingenting.
Nej nu längtar jag som bara den efter att få komma igång med träning, för hela kroppen är ju mer eller mindre som en bulldeg;)

Idag satsar vi på att stora tjejen får hålla sig sysselsatt som vanligt, så vi slipper onödiga utbrott pga tristess.



Kommentarer
ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

tack detsamma :)



och härligt det där med att mammor fortfrande komemr ihåg hur det känns som du besriver :)

den känslan är nog svårt att glömma

ha en trevlig kväll

2012-04-26 20:42:22
URL: http://roxxanna.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0