Man gör inget vettigt men tiden går ändå.

Dagen har gått i ett himla tempo och jag har inte haft någon möjlighet att sitta vid datan alls. Hur kan tiden gå så fort när man egentligen inte gör något speciellt? Eller förresten det tar jag tillbaka för jag lagar mat, diskar, tar hand om barn, går ut med hundar, lämnar och hämtar Ebba, träffar en kompis och har lekdate och går sedan och möter Johan vid tåget. Där har vi förklaringen att tiden går fort, att sitta på rumpan och göra ingenting existerar inte i denna familj om man säger så.

Imorgon är det dags för vägning igen, jag är inte hoppfull. Har ätit som jag ska men känns bara som om det inte gått lika bra denna vecka. Måste finna tiden för långpromenader, när det nu ska hinnas med.
Hua mig, imorgon är det min dag 26 år gammal blir jag. Ingen dag att fira direkt, men minns så väl när man var liten och låg och var så förväntansfull flera dagar innan.. Tänk om det ändå förblev så för den känslan är ju otrolig.


Fin, fina Alingsås på morgonens promenad.


Kommentarer
Sofia

äh du är uuung vännen!! vänta när du kommer upp i min ålder DÅ ja då du... ; ))

2012-04-03 20:51:00
URL: http://sofialoella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0