Mini, men alldeles lagom =)

Nu är vi tillbaka efter ett dygn på annan ort, vår lilla minisemster.
Måste säga att det var alldeles lagom att bege sig en timma iväg med tåg härifrån. Det hann liksom aldrig bli långtråkigt på tåget och vi kunde slippa det här med förseningar som annars SJ är väldigt bra att ordna.
Hotellet låg bara 100 meter ifrån tågstationen och badpalatset någon kilometer därifrån, perfekta avstånd.

Ebba var nöjd men vi kommer nog inte åka dit igen eftersom badhuset nog var anpassat för de lite större barnen. De flesta rutchkanor var ifrån 7 år och uppåt så något åk blev det inte för lillfröken. Sånna där varma små bassänger fanns tyvärr inte heller så att bada tyckte kanske inte Hugo va så jätte skoj. Därimot va han nöjd att sitta i knät och titta på alla andra folk =)
Vi hade turen att det var ett litet tivoli i stan som vi kunde ta och kika in, även det otroligt uppsattat av Ebba.

Jag har fuskat med detta med viktväktarna lite under detta dygnet , för vem kan motstå en hotellfrukost? Även om jag valde det nyttigare alternativen så blev det ju lite mer än man skulle tagit. Det är okej att synda ibland försöker jag intala mig själv när det dåliga samvetet dyker upp.

Borta bra men hemma bäst tänker jag nu när jag sitter här helt slut i sängen och hör Hugo andas tungt sovandes jämte mig.

Tyvärr rådde det kameraförbud inne på badpalatset men här får ni en skymt av vår semester =)

Kommentarer
Anonym

Ser ut som om ni har varit och hälsat på i min hemstad, Skövde :)

2012-04-16 16:49:27
URL: http://frokenandersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0