Påskafton.

Inte okej att vakna till vit mark igen, att snön har fallit är knappast något oväntat egentligen eftersom det bara är början av April, men tråkigt eftersom det för två veckor sedan faktiskt var 18 grader varmt ute.
Äggen står och puttrar på plattan (som alltid men idag så ska de få målas av Ebba)

Idag bär det av till min pappa där Ebba ska få leta efter sitt påskägg som påskharen varit där och gömt. Liten mysig tradition som jag hoppas håller i sig.
Sen kommer Johan hem från Borlänge efter en kort visit där, med sig har han sina föräldrar så Ebba hinner säga hej till sin farmor, farfar och faster snabbt innan dom kör bilen uppåt igen.

Iphone bilder (ska använda kamaren mer flitigt men batteriet har vart dött men är nu fullladdat och redos för och användas)
Annars har jag uppdaterat mitt picasa och därför leks det lite med bilderna förtillfället.

Vi vill önska er en GLAD PÅSK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0