Tråkigt men behövligt att lägga pengarna på.

Godmorgon!

Det är som vanligt en trött mamma som sitter med största koppen kaffe just nu. Hugo var vaken mellan 02:30-04:00 inatt. Ingen idé att spekulera varför han krånglar längre ens.

Igår när jag var mitt uppe i dammsugningen så insåg jag att vår gamla gamla ärvda mile dammsugare har gett upp. Inte konstigt eftersom den har ett x antal år på nacken, men ändå tråkigt att lägga pengar på något nytt.  Blev tipsad om att dom hade olika erbjudanden på just dammsugare på CDON.com av alla ställen och jag klickade hem en ordentlig men även då på extrapris.

Enda minuset med alla dessa djur är ju hundhåren som finns precis ÖVERALLT, behöver jag säga att jag längtar tills nya dammsugaren kommer?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0