Tummen mitt i handen.

Börjar faktiskt hålla med alla andra om att jag och Ebba är rätt lika, vad tycker ni?

Nu är det påsklov en hel  vecka och inget dagis, ser fram emot det med skräckblandadförtjusning. Skönt att slippa stressa iväg med tider och istället bara anpassa sig efter när vi känner för att gå någonstans. Sen mindre skoj att jag som inte är kreativ för fem öre ska komma på något att sysselsätta min treåring med.

Så ni andra lite mer kreativa morsor, tips? Som inte är allt för svåra för jag har tummen mitt i handen och ska samtidigt ha Hugo på armen. Aktivitetstips o pysseltips mottages tacksamt så vår påskledighet blir härlig :)


Kommentarer
Syrran

ni kanske kan komma hit å ha en pysseldag någon dag? :)

2012-04-09 08:40:25
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0