Han växer... men som han ska!

Hugo växer verkligen så det knakar! Pratade med BVC om min oro att han va FÖR stor men fick mig noga visat att han minsann ligger precis på den kurva han alltid gjort och sålänge det bara är bröstmjölk han får så behöver jag inte oroa mig för hans storlek, men blir lätt så när folk gång på gång påpekar hur stor han är!

Så var det dags för vaccinet med. Första sprutan gick bra men andra blev han jätte ledsen av, gör så ont i hjärtat när man sitter där o håller fast dom o dom inte vet varifrån det onda faktiskt kommer.

Dessutom har min annars så glada bebis blivit superledsen och fått feber till följd, stackars älskade lilla Hugo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0