Isigt.

En mamma som fick ligga och dra sig enda tills SJU! Fatta sju är sjukt länge för oss nuförtiden. Så får hoppas att den lilla extra vilan resulterar i härligt humör och mer ork. För visst klarar jag mig utan sömnen men jag märker att jag blir mycket mer stressad och lättirriterad och sån mamma vill jag inte vara! Men på något sätt måste ju kroppen visa att den behöver vila antar jag.

Tog oss ner till sjön igår och packade med skriskorna under vagnen. Riktigt lyckat faktiskt! Jag behöver en bra mössa och ett par ordentliga skor bara så jag slipper frysa så enormt bara.
Hoppas på en bra dag och lite sällskap så man kanske kan gå ner dit i eftermiddag igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0