Sömnen är minimal.

Lillskrutt är fortfarande förkyld och ögonen rinner och geggar sig så kan tänka mig de är någon ögoninflamation stackarn dragit på sig. Ännu en natt då han vaknar minst en gång i timman men oftast var trettionde minut, så även denna dag blir lååååång.
Ebba som dessutom brukar va minst lika morgonpigg som Hugo sover fortfarande gott.

Får försöka ta vara på denna dagen. Hitta på något skoj. Imorgon är det vardag igen och det blir en lång vecka med båda barnen hemma hela dagarna eftersom Ebba ej får gå på dagis medans det är skollov. Hua mig då gäller det att försköa sysselsätta sig för att det inte ska bli massa bråk.




Kommentarer
Sofia

Men kan inte Johan ta hand om barnen så du får sova en stund på dagen?

2012-02-12 08:22:15
Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: Va roligt att du kikade lämnade avtryck :) Lycka till med dina små underbara - väldans söta dom är :)



Kram

2012-02-12 11:58:33
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Viola 22årig tvåbarnsmamma

Lycka till ;)

2012-02-12 20:47:53
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Frida

Jag hade samma känsla inför förra veckan då vi hade bestämt att Noah skulle få vara hemma med mig och Iris för att minska risken för magsjuka inför dopet. Jag blev glatt överraskad för hur lätt det gick att ha Noah hemma. Ingen stress fram och tillbaka från dagis utan vi kom snabbt in i rutiner och tro det eller ej, men det gick lättare att ha honom hemma än att ta honom fram och tillbaka till dagis!

2012-02-13 08:08:43
URL: http://elskebarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0