Vinnare och andra tankar.

Med hjälp av Ebba så säger vi grattis till Rebecca som vann det fina virkade lilla kitet!
Skicka dina uppgifter till mig så kommer paketet till dig på posten inom kort.


Ny vecka och nya möjligheter, tempen visar bara minus åtta grader utomhus och det är ju helt okej om man gämför mot de minus tjugo vi haft det senaste dagarna.
Jag måste försöka komma igång, få ordning på den här mammakroppen! Tänka på vad jag äter och äta mer regelbundet. Men ärligtalat så gör denna ammningen mig mer hungrig än själva graviditeten.
Tänkte försöka mig på en liten promenad nu på morgonen, bara för att se så mina bekymmer ej blir värre.
Håller tummarna, att promenera kan nog göra att man tappar ett par kilo.
Sitter och tänker att jag borde inte bry mig, det är inte så längesedan han kom men jag bryr mig för JAG trivs inte som det är just nu.

Sluttjatat, dags för ammning!

Förvånad över hur lite folk som vistas utomhus så fort vädret blir lite sämre. Både jag och Ebba hade blivit tokiga över en hel dag inne. Ut med er!


Kommentarer
Älvan

Sådan mor sådan dotter. ;)

2012-02-07 16:45:00
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0