En premiär.

Vi startade nya året med en premiär på skriskor för Ebba. Kan väl säga såhär att hon mestadels fick bekanta sig med isen ;)

Hon tyckte det var roligt i början men tröttnade snabbt för det var svårt och hon åkte i backen hela tiden, tror även de var en liten dum tid att åka på sådär runt lunch för hon var både trött och hungrig och då ger man ju upp fortare.

Men känner igen mig så otroligt mycket i henne, när det inte går vägen och man blir tvär och sur. Jag fick på mig en hjälm och ett par skriskor med, och jag och Ebba var la typ på samma nivå.

Nåväl övning ger färdighet så för besöka ishallen fler gånger!

Hugo skötte sig galant, sov nästan hela tiden och tog en ammning på första bästa och varma toalaett innan vi tog tåget hem igen.

Bra dag, hoppas denna blir med. Börjar bra när Hugo lyser upp som en sol när han får se sin storasyster - Kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0