Lite att ta tag i.

Jag har blivit en finsmakare när det gäller kaffe. Japp mamma jobbar i en kaffebutik och sedan dess duger inte riktigt gevalia för mig längre. Det ÄR faktiskt skillnad på detta nymalda kaffe. Den här första koppen behöver jag för att bli människa, inte bara Hugo som vaknar nattetid utan även Ebba, flertal gånger dessutom och hon har trots sina 3 år fortfarande inte sovit en hel natt.

Måste ta tag i att börja planera för Hugos dop nu, skjuter nämligen upp det hela tiden eftersom jag varken har ork eller lust att ta tag i det ännu. Bara att vandra iväg och beställa dag och sedan få det gjort.

Nu säger Ebba till mig att Hugo skriker (jag hör det eftersom han ligger tätt intill) och att han nog inte har ätit klart - Ordning på min tös!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0