Tidig morgon = lång dag.

Vi skippar dagis idag och tar oss en promenad till min mormor så Ebba kan få leka med min kusin Erik idag. Kan va skönt att slippa stressa med att förbereda lunch och lämna o hämta och klämma in Hugos mat därimellan.
Stress är det sista jag känner för denna dag eftersom Hugo ville göra morgon 04:30 och när han väl precis somnat om så vaknar Ebba vid 06 när Johans klocka ringer.. Inte riktigt fit for fight idag!

Längtar tills jag kan ta långpromenader, åh vad jag längtar att bara sätta musik i öronen och koppla Tilda och GÅ. Men bekymmerna kvarstår och långpromenader lär dröja innan jag får ta igen. Att en förlossning faktiskt kan förstöra så mycket av kroppen.

Nåväl, får gå till skogen med barnen och så även Tilda får springa av sig ordentligt!

Trevlig måndag.


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

2012-01-16 09:07:40
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0