Bröllop!

Att sitta stilla och vara tyst när man är 3,5 år gammal är inte det lättaste. Men hon skötte sig riktigt bra på bröllopet Ebba, även om hon busade lite tyst,
Och vilket bröllop sen, allt var så fint och planerat in i minsta detalj. Bara en sån grej som att riset man fick för att kasta var inpackat o snörerna runt var märkta med deras namn och datum.
Nära att tårarna kom när de marscherade in och man såg lyckan i deras ögon, att dessutom Michelle sjöng gjorde ju det inte lättare att hålla borta tårarna. Otroligt vackert och jag klarade mig utan att böla =)
Synd jag ej kunde vara med på festen efteråt, men att kånka med Hugo när han är så strulig som det är på kvällarna hade bara vart jobbigt.
 
Att vara med pappa och moster hade gått bra för Hugo, men han hade vart väldigt gnällig. Ja det har han vart hela dagen efter natten som varit så han var nog inte värre med dom än med mig. Nästa gång får vi testa så jag o Ebba kan få komma iväg på en fika i stan någon timma , tjej-tid helt enkelt.
 
Stort grattis till min syssling Evelina och hennes numera man Kenneth - Lycka till!

Kommentarer
sofie

Det är ju så mysigt att gå på bröllop, all lycka som bara spirar och lite dansar i luften! härligt!!

2012-07-29 21:55:51
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0