Ebba Emmelie.

Kärleken bara svämmar över till denna lilla tös. Denna bestämda, energiska och pratglada lilla flicka på 3,5år. MIN flicka kan ni tänka er? Är fortfarande helt övertygad om att hon var min räddning här i livet, att det är tackvare Ebba jag är den jag är idag.
Hon är så lillgammal ibland, säger så roliga grejer.
Som för ett par veckor sedan när vi var på fotbollsplanen o lekte
"Ja titta mamma nu gör jag verkligen av med mycket energi" säger hon när hon springer i gräset.
Bestämd och envis precis som jag är jag rädd för, men med lite jävlarannamma kommer man långt.
 
Nu hoppas vi det inte är halsfluss på G för henne, halsen är nämligen fylld av prickar nu ikväll. Men hon har bara nämnt enstaka gång att hon har ont i halsen, så vi håller tummarna är det är något annat.
 

Kommentarer
Mamman till L & L

Så fin hon är! Och så fint skrivet :)

2012-07-02 23:37:03
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0