En av mina laster.

Jag har fastnat på facebooks alla köp och sälj sidor inom barnkläder. Ja de finns så mycket fint till de små och märkerna är ju tyvärr jätte dyra nya.
Att köpa begagnat eller nytt på sånna sidor får ner priset rätt ordentligt. För jag måste erkänna att det är en av mina laster, eller kalla det intresse föressten.
Nya favorit märken måste vara danska katvig, en sån otrolig kvalite! Trots att Hugo ålar omkring så nöts det inte alls på magen (mer än yttest lite)
 
Vet ni nån bra hemsida som säljer märkeskläder för barn till bra pris?
 
Dags att ta morsgrisen, han är nästan bara nöjd i mitt knä nu och gjorde dessutom morgon klockan FEM idag - Jäsp!
 
Tradera fynd till Ebba från katvig, ny för 90kr:)

Kommentarer
Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot

De är superbra med dom där sidorna :)

Sv
Haha jag har dock svårt att tänka mej mindre sömn :S
Tack för gratulationerna :)

2012-07-24 16:13:37
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0