En trevlig lördag med mycket motion.

Riktigt trevligt 60års kalas igår. Lång väg att gå dit , så promenader och motion fick jag så det räckte igår. (Det kanske kompenserar för den värmpizza jag tryckte i mig på kvällen sedan? )
Solen sken faktiskt trots mörka moln omkring och det gjorde ju det hela mycket roligare eftersom dom bor i husvagn under sommaren. Barnen lekte så det stod härliga till och Ebba var gott trött på vägen hem vill jag lova.
Känner mig nästan lite stel i kroppen idag, fast det kan lika väl bero på den där omtalade sömnbristen som jag lider av.
 
Sista lediga dagen, varför går helgerna så fort?! Får se till att ta vara på den på allra bästa vis.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0