Hur är man funtad då egentligen?

 
Tillfälligt med kattunge. 12 veckor och bedårande. Min syster kom med honom för dom som hade han innan hade tänkt skjuta honom för de kunde inte ha fler katter. Hur tusan är man funtad då liksom? Vill man inte ha fler katter så ser man till att kastrera dom eller ge sin honkatt p-piller, svårare än så behöver det  inte vara?
Jag blir så otroligt arg på människor som inte lägger någon som helst värde i djur. Så han får bo här sålänge. Känner jag mig själv rätt så blir han kvar, men på riktigt två barn, två hundar och två katter? Känns aningen mäktigt även om det egentligen inte blir mer o hålla koll på med ännu en katt eftersom de är såppas självgående.
 
Njuter av att gosa så får vi se om han blir kvar eller ej. Behöver jag säga att Ebba är helt frälst?

Kommentarer
Sofie

Ja, man blir ju så arg på människor som behandlar djur illa. En kompis kompis till mig hittade förra veckan en kattunge i en påse slängd vid en sjö, hur fasiken kan man göra så mot ett oskyldigt litet djur, fruktansvärt!
Men mysigt med en lite kattunge hemma att gosa med!

2012-07-31 21:33:28
URL: http://blomstertappan.blogg.se
La Candida

Håller med! Det är synd att folk tar så lite ansvar för och ser så lätt särskilt på katter, för så skulle man ju aldrig behandla en hund :/

2012-07-31 23:39:33
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0