Jag är ingen planerare.

Gud vad jag älskar dessa spontana helger!
Jag är ingen planerare för fem öre och att planera att man ska någonstans är mer stressande för mig. Men att bestämma under dagen vad man ska göra funkar bäst för mig.
Igår tex gick vi ner till Nolhaga och satt där med vänner och barn några timmar, perfekt sätt att avsluta eftermiddagen på.
 
Dock planerar vi att försöka spara ihop lite pengar och kunna dra till badhotellet i Danmark här framöver. Det kommer bli en stress att planera en sån sak för mig. Haha får panik när tider ska passas på sånt och så man verkligen packar med sig allting.
Så vi kör spontanitet här hemma =)
 
Och hörrni, nu när jag uppdaterar så flitigt med bilder o allt så är la det minsta ni kan göra att lämna ett litet avtryck i form av en kommentar då och då? Skärpning!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0