Jag är tillbaka.

Äntligen, im back on track efter magsjukan!
Nu ska bara det gå 48 timmar också så jag räknas som smittfri, för till skillnad från många andra så är jag mån om mina medmänniskor och ger mig inte ut bland folk o smittar ner andra. (Finns inget mer störande än folk som ränner runt dagen efter en magsjuka och skiter helt i att folk runt om faktiskt blir smittade av dig)

Johan har en hemmadag med eftersom han hade ont i magen igår o inte vill chansa med jobbbet idag. Så vi tar en till söndag hela familjen kan man säga. Får väl försöka ge oss ut på ställen där vi inte finner andra folk, fårhagen tex.
Perfekt ställe för hundarna att springa lösa och för Ebba att gå på upptåg och hoppa bland stenar, gömma sig osv.
Lekplatser är många gånger överskattade tror jag, nej skogen kan vara nog så uppskattad.
 
Godmorgon!
 
Åh hittade lite gamla favorit-bilder från fårhagen (en favoritplats att besöka) Det slår mig hur stor Ebba blivit!
Sommaren -10

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0