Man ser förändringen svart på vitt.

 
När man får ett diagram på sin viktnedgång så blir den genast mer verklig. Jag har ju gått ner alla mina gravidkilon med lite jävlaranamma. (Nej för jag är inte av den typen som de bara rinner av av bara farten) Kämpat men ändå ätit VANLIG mat och unnat mig mina viktiga chips och ostbågar under helgerna.
Viktväktarna för er som undrar, och jag rekomenderar det varmt just för att inget är förbjudet.
 
Senaste veckorna har det stått stilla, upp lite ibland och neråt igen. Men under en månads tid har jag ju skitit i allt vad jag ätit och ätit normalt. Tänket går in, man vet hur mycket av varje man kan äta utan att behöva mäta o skit.
Nu hoppas jag på o få ordning på kroppen framöver med, men men var sak har sin tid..
 
Dagens stegstatus: 12744 stegl

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0