Nojigt värre.

Sitter med morgonkaffet , ganska trött. Igår efter läggdags så kräktes Hugo. Och ni som känner mig vet ju min enorma rädsla för magsjuka.
Tre spyor under loppet på en timma blev det, inget gnäll och inget annat. Helt omöjligt att veta vad det berodde på, magsjuka eller inte - Jag är nojig idag.
 
Jag och min syrra som skulle iväg och bli sminkade och fotograferade med barnen idag. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Vill ju inte riskera att smitta ner någon OM det nu var magsjuka. Vilket inte känns så troligt under denna årstiden och att komma så lindrigt undan.
 
Nåväl, blir det något uppehåll idag så satsar vi på promenix iaf. - Fredag ju<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0