Sol, sol vad jag älskar dig!

 
Älskar att vakna till klarblå himmel och värme! Likadant denna morgonen och jag vet vart vi ska spendera dagen. Härligt att dessutom bo nära en sjö, tar bara fem minuter att gå till första bästa strand. Igår morse drog vi dit efter Hugos första sovstund och va där en sväng innan lunch.
Ebba fullkomligt stormtrivs vid vattnet och skulle nog kunna vara vareviga dag där om det vore okej väder.
Så idag satsar vi på att vandra till playan och ta med mellis så vi kan vara där ett par timmar! Kanske tillochmed morsan ska ha med sig badkläder?
 Tanken på att visa mig i badkläder skrämmer ju skiten ur mig men på den stranden är det många barnfamiljer så borde la egentligen inte bry mig ett skvatt. magen må vara degig men jag har haft de finaste två barn liggandes i den och tänker man så så är ju en degig mage inte mycket att gnälla över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0