Ta vara på soliga dagar.

Som jag alltid säger så gäller det att ta vara på de dagar då solen är framme eftersom det inte bjuds för allt för många sånna dagar här nere.
Sagt och gjort vi var utomhus precis hela dagen
(och tur är väl det för idag är det återigen grått med regnet hängandes)
 
Efter lunch så tog vi oss en promenad ner till Nolhaga. Promenerade jämte ån, besökte piren där vi stannade och kollade på båtarna och tog en fika. Gick vidare mot hundgården där vovvarna fick springa (läs lukta) av sig.
På vägen hem blev det självfallet ett stopp på lekplatsen med, precis så borde alla sommarlovsdagar se ut!
 
Jag hoppas att inte regnet öser ner idag, annars tänkte vi kanske ta oss en vända i skogen och kolla efter lite svamp med ett par kompisar. Ska anta utmaningen och börja använda stegräknaren igen, borde inte bli alltför svårt att komma upp i 10 000 steg om dagen. Jag tror redan jag uppfyller det eftersom jag inte har körkort.
Måste tänka mig för med mat och allt igen med, har liksom bara struntat i allt sen jag gick ner de jag ville och det resulterar ju självklart i att vikten pendlar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0